بیانیه وزارت خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکااخبار فوتبال ایرانبیانیه وزارت خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا وزارت خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا در بامداد ۷ تیر ۱۴۰۵ بیانیه ای صادر کرد. فوت خبر دیدگاهتان را بنویسیدلغو پاسخنشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *دیدگاه *نام * ایمیل * وب سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.