بیانیه وزارت خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا



وزارت خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا در بامداد ۷ تیر ۱۴۰۵ بیانیه ای صادر کرد.

فوت خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *