نارضایتی سایپایی‌ها از دریافتی 55 درصدی/ بازیکنان تیم مدعی صعود اعتصاب کردند!



بازیکنان سایپا در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود در تمرین امروز دست به اعتصاب زدند.

فوت خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *