نارضایتی سایپاییها از دریافتی 55 درصدی/ بازیکنان تیم مدعی صعود اعتصاب کردند!اخبار فوتبال ایراننارضایتی سایپاییها از دریافتی 55 درصدی/ بازیکنان تیم مدعی صعود اعتصاب کردند! بازیکنان سایپا در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود در تمرین امروز دست به اعتصاب زدند. فوت خبر دیدگاهتان را بنویسیدلغو پاسخنشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *دیدگاه *نام * ایمیل * وب سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.