عبدالله ویسی پس از حذف تیم ملی از جام جهانی میگوید ایران در بهترین فرصت برای صعود از مرحله گروهی قرار داشت و نباید تعیین تکلیف صعود را به روز آخر میکشاند.
فوت خبر
بدون باخت برگشتن توجیه خوبی نیست/ ویسی: از این گروه بالا نرفتن هنر بود


عبدالله ویسی پس از حذف تیم ملی از جام جهانی میگوید ایران در بهترین فرصت برای صعود از مرحله گروهی قرار داشت و نباید تعیین تکلیف صعود را به روز آخر میکشاند.
فوت خبر