ادعای سفیر آمریکا در سازمان ملل درباره حملات به ایران



سفیر آمریکا در سازمان ملل برای آرام کردن فضای ملتهب کشورش پس از ناکامی در تجاوز به ایران، ادعا کرد که شاید واشنگتن«برای نابودی زیرساخت‌ های ایران پیرامون کنترل تنگه هرمز» اقداماتی انجام دهد.

فوت خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *