تبادل پیام میان هیات‌های مذاکره کننده ادامه دارد



با وجود پایان مذاکرات چهارجانبه، تبادل پیام میان هیات مذاکره کننده ایران و آمریکا از طریق طرف‌های میانجی ادامه دارد.

فوت خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *