بعد از حذف پرسپولیس از رقابت‌ها:/ بازگشت گل‌گهر به رقابت سه‌جانبه و سهمیه آسیایی!



باشگاه گل‌گهر به طور رسمی به مسابقات سه‌جانبه کسب سهمیه آسیایی بازگشت و دوشنبه مقابل چادرملو به میدان خواهد رفت.

فوت خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *